Storytelling: jouw unieke verhaal
Storytelling is communiceren met je doelgroep. Het gaat over het unieke verhaal achter je bedrijf. Wat motiveert jou om te doen wat je doet? Ik ben benieuwd naar jouw verhaal! Kortom: what’s your story?
Your story needs to be told! Via je website, on- en offline media breng ik jouw verhaal onder de aandacht van je doelgroep. Storytelling zet je (online) identiteit krachtig neer, versterkt je imago en zorgt voor verbinding met je doelgroep.
Storytelling Slager Ben Online
Ben Kamphuis startte zijn eigen merk Slager Ben, op basis van het brandingplan dat ik voor hem schreef. De verhalen (storytelling) voor zijn website schreef ik ook. Verhalen over zijn drive voor het slagersvak, de boeren en zijn streven om pure, eerlijke, ambachtelijke producten te maken voor zijn klanten.
Story in de krant
De slagerij van Ben en Claudia Kamphuis onderging een metamorfose in 2017. Met een nieuw logo en een eigentijdse huisstijl speelt Ben in op de hedendaagse behoefte van zijn klanten. Als onderdeel van de storytelling schreef ik zijn verhaal in Nieuwsblad De Kaap.
Lees het artikel in Nieuwsblad de Kaap, 16 november 2017
Cross- en transmediale storytelling
Cross- en transmediale storytelling worden steeds meer ingezet als onderdeel van een succesvolle marketingstrategie. Een goed verhaal is een namelijk een krachtig middel om je doelgroep aan je te binden. Waarom? Verhalen blijven hangen. Mensen houden van goede...
Storytelling, wat is dat?
Een verhaal is een krachtig middel om te verbinden. Achter elk bedrijf zit een persoon met een uniek verhaal waarmee je je doelgroep aan je kunt binden. Je persoonlijke verhaal gaat over wie je bent, wat je doet en belangrijker: waarom je doet wat je doet en wat dat...