

Branding: verbinden met je klant
Om je te onderscheiden van je concurrenten (en wie wil dat nou niet?) moet je je sterk positioneren. Het begint met het creëren van een merk (branding) waarmee je doelgroep zich kan identificeren. Hoe doe je dat?
Brandingplan
Je identiteit (wie je bent) moet aansluiten bij je imago (wat je doelgroep van je vindt). Alles moet kloppen: je logo, je huisstijl, wat je zegt en wat je doet. Ik schrijf graag je brandingplan op basis van je businessdoel en de kernwaarden waarmee je je merk sterk positioneert via on- & offline storytelling.
Lees hier meer over de storytelling van Slager Ben
Zie de website van AD Woonadvies



Logo en huisstijl
Een mooi logo en een passende huisstijl versterken je merk en vergroten je herkenbaarheid. Ik werk met verschillende ontwerpers die huisstijlen en logo’s ontwikkelen op basis van mijn brandingplan.

Branding: werk aan je merk!
Door de komst van internet kunnen je potentiële klanten online eindeloos zoeken naar het ideale product en een bedrijf waar ze vertrouwen in hebben. Op internet is de keuze is reuze, zeg maar. Daarom is het belangrijk om je te onderscheiden van je concurrenten. Hoe...